Gluténmentes cukkini palacsinta

Kitűnő hétvégi reggelinek való a cukkini palacsinta. Sós változatban készítettem el, friss zöldségekkel akár frissen sült házi kenyérrel is ehetitek. Szóval irány a bolt vagy a piac és vegyetek cukkinit. 

Hozzávalók 2 főre

  • 1 közepes cukkini
  • 1 csésze zabliszt
  • 1 csésze növényi tej
  • 1/2 tk só
  • frissen őrölt bors
  • 1/4 csokor petrezselyem
  • csipet fokhagyma por

fűszer tippek: kapor, oregánó, majoranna, aszalt paradicsom darabok, sörélesztőpehely

Gluténmentes cukkini palacsinta elkészítése

A cukkinit mosd meg, majd vágd ki a közepét és reszeld le vékonyra. 

Öntsd egy tálba, amihez add hozzá a zablisztet, fűszereket és a növényi tejet.

Keverd alaposan össze és tedd egy kicsit félre. 

Ez idő alatt melegíts elő egy serpenyőt, amibe 1-2 tk olajat teszel. Ha van tapadásmentes palacsinta sütőd, akkor ezt kihagyhatod.

Közepes hőfokon amerikai palacsinta elkészítésének módja szerint süsd ki. Tehát csak egy kis szedőkanálnyit tegyél a serpenyőbe, süsd addig, amíg a teteje is meg nem dermed és a széle egy kicsit megsül. Ekkor fordítsd át és süsd tovább.

Friss zöldségekkel és kenyérrel vagy gluténmentes kenyérrel fogyaszthatod is!

Ez egy alap recept, turbózd kedvedre!

Jó étvágyat
Anna

 

Leave a Comment

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Iratkozz fel

Élvezd a feliratkozással járó előnyöket! Most megkapsz ingyen 1-1 receptet a 3 e-könyvemből! Feliratkozás után eléred a VIP recepteket! Automatikusan kapsz egy 10%-os kupont Jankánál!